Vorige week zondag stak ik de stekker van de stofzuiger in het stopcontact en drukte hem aan. Wat gerommel en een poging om aan te gaan resulteerden uiteindelijk in een ijzige stilte en een stank! Hmm mijn stofzuiger was overleden en dat al na zes maanden! Saillant detail: hij is op 1 april bezorgd :p
Meteen maar een mail naar mijnheer Wehkamp gestuurd dat mijn stofzuiger het begeven had. Hij werd keurig netjes de volgende dag al opgehaald. Nog geen week later kreeg ik een e-mail dat mijn klacht terecht was en dat de stofzuiger niet te repareren was. Ze zouden het volledige bedrag terug storten.
Klinkt goed, toch? Nou nee, niet dus! Toen ik de stofzuiger kocht was hij goedkoper dan nu! Daarnaast moet ik wanneer ik de stofzuiger opnieuw bestel ook opnieuw 9,95 verzendkosten betalen. Niet helemaal netjes dus.
Moet bekennen dat ik inmiddels de stofzuiger wel opnieuw besteld heb want ja zo lang kan ik echt niet zonder stofzuiger maar ik ben benieuwd of ze me nog tegemoet gaan komen.
UPDATE: Inmiddels bevestiging gekregen dat de verzendkosten worden teruggestort.